بدون ِ عنوآن

آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۳/۳۰
    7
  • ۹۳/۰۲/۰۱
    6
  • ۹۳/۰۲/۰۱
    5
  • ۹۳/۰۱/۱۹
    4
  • ۹۳/۰۱/۱۸
    3
  • ۹۳/۰۱/۱۸
    2

4

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۰۷ ق.ظ

اولین شب زنده داری دانشجوئی !

برای تحقیق مشترکم با ندا برای درس اخلاق !


و شرخ خطبه متقین و شرح پنج صفت پروا پیشگان ! 


فقط میدونم یه جاهائیش بغضم گرفت . مخصوصاً اون تیکه ای که [ رحمت و مغفرت خدا حتمی ست , اما عذاب او نه ! شاید عفو کند و شاید عذاب کند .. ! ]


+ بدیش اینه که باید تحقیق بصورت دستی نوشته بشه ! پدره صاب کمرم در اومد :/ الان من داغونم :/


+ از یه کتابخانه الکترونیکی استفاده میکردم که سر صفت دوم آفلاین شد !! و با یه مرورگر دیگه رفتم و هر چی صفحه برام باز کرد سریع اسکرین گرفتم , به خیال خودم زرنگی کردم ! 

زرنگ تر از من قوانین مورفی بود که نشون داد دیگه سایت آفلاین نشده تا الان و فقط زحمت نیم ساعتی اسکرین گرفتن برای من موند این نصفه شبی ! آه ـه ـه و امان از قوانینت مورفی ..


+ با خط ریز مورچه ایم یه صفحه A4 پر کردن میدونین چه مصیبتیه ؟ :|||

  • لونا ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی